Το DRS ως front office και το Result ως back office αποτελεί τoν ιδανικό και τεχνολογικά άρτια συνδυασμό εφαρμογών λογισμικού με προηγμένες λειτουργίες, που εξυπηρετεί μηχανογραφικά τις εξειδικευμένες, διαχειριστικές και λειτουργικές ανάγκες των σύγχρονων Πολυκαταστημάτων και καταστημάτων franchise λιανικής πώλησης προϊόντων.

 

Χαρακτηριστικά Λειτουργίας: 

  • Ολοκληρωμένη διαχείριση πωλήσεων και πλήρης λειτουργικότητα συναλλαγών.
  • Ασφαλής & Εύχρηστη Λειτουργία με Η/Υ, με ή χωρίς Οθόνη αφής, σε σύνδεση κατά περίπτωση με ζυγαριά & συστήματα Barcode scanner.
  • Άνετο περιβάλλον εργασίας, φιλικό στον χρήστη.
  • Διαχείριση Ομάδων ειδών, για απλή και ευέλικτη λειτουργία.
  • Παραμετροποίηση της Οθόνης και των πεδίων της εφαρμογής για χρήση λιανικής πώλησης, με Drag & Drop λειτουργίες στην φόρμα των κινήσεων και στα πλήκτρα ομάδων & ειδών.
  • Πλήθος επιλογών στην εμφάνιση της εφαρμογής στα χρώματα, το μέγεθος και σχήμα των πλήκτρων των ειδών και ομάδων ειδών , σχεδιασμός και προσαρμογή τους στις ανάγκες και επιθυμίες  της επιχείρησης .
  • Επιλογή των εμφανιζόμενων πεδίων στην τιμολόγηση αλλά και εκείνων στην εκτύπωση των τιμολογίων και αποδείξεων λιανικής.
  • Αυτόνομη λειτουργία ως Front Office σε κάθε επιχείρηση λιανικών πωλήσεων.
  • Δυνατότητα Online σύνδεσης τοπικά και δικτυακά με το Result CRM-ERP για Back Office λειτουργία.

 

Δυνατότητες Συστήματος:

  • Έκδοση/ Ακύρωση Παραστατικών, Τιμολογίων & Αποδείξεων
  • Υποστήριξη POS πληρωμών – Μικτές Πληρωμές
  • Διαχείριση Πωλήσεων – Παραγγελίες Πελατών – Κλείσιμο Ταμείου ή Βάρδιας
  • Αλλαγές τιμών ή εισαγωγή νέων τιμών οποτεδήποτε ακόμη και την ώρα της πώλησης
  • Σύνδεση με ζυγαριές και Ζύγισμα με ένα κλικ
  • Ασφαλής & Εύχρηστη Λειτουργία με Η/Υ, με ή χωρίς Οθόνη αφής, ζυγαριά & αναγνώστη Barcode
  • Επιλογή πώλησης ειδών με σάρωση κωδικού barcode, QR Code ή από την οθόνη αφής
  • Περιγραφή είδους στην απόδειξη
  • Αναμονή πελάτη, Ρέστα Πελάτη – Άμεσος υπολογισμός, Αριθμομηχανή
  • Καρτέλες – Ευρετήρια Πελατών, Εκπτώσεις, Εισπράξεις – Υπόλοιπα
  • Διαχείριση Αποθήκης – Αρχείο Ειδών – Υπόλοιπα – Τιμοκατάλογοι – Απογραφές Ειδών
  • Σύνδεση με Ταμειακές & Φορολογικούς Μηχανισμούς ΕΑΦΔΣΣ
  • Έκδοση Ημερήσιων Αναφορών Ζ , Παρακολούθηση Ταμείου/ Βάρδιας, Ανάλυση ανά κατηγορία ΦΠΑ
  • Οικονομικές Αναφορές & Στατιστικά Πωλήσεων αναλυτικές ανά Είδος, Κατηγορία, Ομάδα, συντελεστή ΦΠΑ, Παραστατικό, Πελάτη, & Περίοδο κ.α.

 

Επιπλέον δυνατότητες με πρόσθετα υποσυστήματα

  • LOYALTY – BONUS CARD: Διαχείριση Εκπτώσεων & Δώρων Αφοσιωμένων πελατών
  • Διαχείριση Παραδόσεων & Διανομών
  • Διαχείριση Εκτυπώσεων Ετικετών & Κωδικών BARCODE, QR Code

 

Συνδεσιμότητα με Result CRMERP για Ενιαία εμπορική διαχείριση

On line σύνδεση των υποκαταστημάτων και των ταμείων όπου εγκαθίσταται η εφαρμογή διαχείρισης λιανικών πωλήσεων DRS μέσω της εφαρμογής DRSVR με την εμπορική διαχείριση Result CRMERP.

 

Λειτουργικά Πλεονεκτήματα: 

  • Απεριόριστες εταιρίες και χρήσεις
  • Πολλαπλά υποκαταστήματα
  • Πολλαπλοί αποθηκευτικοί χώροι
  • Διαχείριση LOYALTY – BONUS CARD
  • Διαχείριση S/N
  • Διαχείριση Απεριόριστων Κωδικών Barcodes
  • Εκτυπώσεις Ετικετών & Κωδικών BARCODE, QR Code
  • Σύνδεση και επικοινωνία με etags ραφιών
  • Σύνδεση με ΓΓΠΣ
  • Διαχείριση sms, emails, επαφών, παραδόσεων, επισκευών, εορτολογίου
  • Εξαγωγή αρχείων για ενημέρωση τιμών, ειδών και αποθεμάτων
  • Πολλαπλές αναφορές και εκτυπώσεις

 

 Ενότητες του E.R.P.:

Εμπορική διαχείριση

Περιλαμβάνονται στις βασικές λειτουργίες Διαχείριση Αγορών, Διαχείριση Πωλήσεων, Εισπράξεις – Πληρωμές, Πιστώσεις, Ταμεία, Διαχείριση Πελατών & Προμηθευτών κ.α Επιπλέον Διαχείριση Αξιόγραφων, Παραγγελίες, Πρόσθετα Στοιχεία Παραστατικών, Έλεγχος δικαιωμάτων τιμών, Εκκρεμή Παραστατικά, Συγκέντρωση – Ομαδική Τιμολόγηση κ.α Πλήθος Πληροφοριακών και Οικονομικών Αναφορών και Εκτυπώσεων.

Διαχείριση Αποθήκης

Καρτέλες ειδών, Πρόσθετοι κωδικοί ειδών, Απογραφές, Οικονομικά στοιχεία, Κινήσεις ειδών, Σχετικά είδη, Θέσεις, Ομάδες και αναλυτικές ομάδες, Σετ ειδών, Φωτογραφίες είδους και απεριόριστες άλλες φωτογραφίες, αντιστοιχίες σε μονάδες μέτρησης, τιμοκατάλογοι, παραμετρικά αρχεία και ρυθμίσεις τους, πρόσθετα πεδία,  πολλαπλές πληροφορίες κ.α.

Διαχείριση S/N και παρακολούθησης επισκευών και εγγυήσεων.

Πλήρης Παρακολούθηση, Προγραμματισμός & Έλεγχος Αποθεμάτων. Ειδικές διαχειρίσεις. Πλήθος Πληροφοριακών και Οικονομικών Αναφορών και Εκτυπώσεων.

Χρηματοοικονομικά

Οικονομική Διαχείριση, Στατιστικά, Εικόνα Επιχείρησης.

Παρακολούθηση, προγραμματισμός και έλεγχος των οικονομικών πόρων της επιχείρησης. Πλήθος Πληροφοριακών και Οικονομικών Αναφορών και Εκτυπώσεων.

Πολλά πρόσθετα υποσυστήματα μπορούν να ενσωματωθούν στις βασικές εκδόσεις της εφαρμογής τα οποία αυξάνουν τις δυνατότητές τους.

Ενότητες του C.R.M.: 

Διαχείριση Προσώπων – Επαφών

Ημερολογιακή απεικόνιση υπενθυμίσεων, ραντεβού, υποχρεώσεις, παραδόσεις κ.τ.λ. Περιλαμβάνονται στις βασικές λειτουργίες Ομάδες Προσώπων, Δικαιώματα, Ενέργειες Προσώπων – Εντολές – Εκτέλεση, Οικονομικά στοιχεία Προσώπων κ.α αλλά και επιπλέον δυνατότητες όπως Σχέσεις, Ενέργειες & Συμβάντα Προσώπων, Εορτολόγιο κ.α

Πλήθος Πληροφοριακών και Οικονομικών Αναφορών και Εκτυπώσεων.

Διαχείριση Ημερολογίου

Περιλαμβάνονται στις βασικές λειτουργίες Εντολές – Ενέργειες – Ολοκλήρωση αλλά και επιπλέον δυνατότητες σε συνημμένα Είδη – Υπηρεσίες κ.α

Πλήθος Πληροφοριακών και Οικονομικών Αναφορών και Εκτυπώσεων.

 

Οφέλη για την επιχείρηση

Με το DRS ως front office και το Result ως back office και τα παραπάνω πρόσθετα υποσυστήματα το σύγχρονο Πολυκατάστημα μπορεί να :

  • Διαθέτει απεριόριστες εταιρίες και χρήσεις.
  • Οn lineδιαχείριση πολλαπλών  ταμείων και υποκαταστημάτων.
  • Διαχειρίζεται πολλαπλούς αποθηκευτικούς χώρους.
  • Διαθέτει LOYALTY – BONUS CARD και να παρέχει εκπτώσεις και δώρα στους πελάτες του.
  • Εκδίδει αποδείξεις και τιμολόγια με ταχύτητα, ακρίβεια χωρίς χειριστικά λάθη.
  • Δέχεται πληρωμές με POS και μικτές πληρωμές.
  • Αποστέλλει ενημερωτικά ατομικά και ομαδικά sms, mails, να παρακολουθεί και να διαχειρίζεται επαφές.
  • Καταχωρεί παραγγελίες προς εκτέλεση.
  • Παρακολουθεί κινήσεις συσκευών όπως αγορές, πωλήσεις, αποθέματα με S/N, τύπο, μάρκα, μοντέλο καθώς και επισκευές, ανταλλακτικά επιστροφές και εγγυήσεις αυτών.
  • Ανάθεση διανομών και παραδόσεων.
  • Να διαχειρίζεται Κωδικούς Barcodes, QR Code και εκτυπώσεις ετικετών τους.
  • Αυτόματη ενημέρωση τιμών ειδών με etags ραφιών.
  • Αναγνώριση, καταμέτρηση ειδών στο ράφι συσκευασία και παλέτα.
  • Εκτυπώνει ετικέτες barcode, QR Code
  • Λαμβάνει πλήθος αναφορών και εκτυπώσεων αρχείων ειδών, τιμών, απογραφών.
  • Οικονομικές πληροφορίες, στατιστικά πωλήσεων και αναφορών Ζ, αναλυτικές ανά Είδος, Κατηγορία, Ομάδα, συντελεστή ΦΠΑ, Παραστατικό, Πελάτη, & Περίοδο κ.α.

 

 Και Επιπλέον οφέλη:

Πλήρης παρακολούθηση των αγορών  εμπορευμάτων – α΄ υλών, πωλήσεων, αποθήκης και πελατών –προμηθευτών – χρεώσεων– πιστώσεων, εισπράξεων – πληρωμών – υπόλοιπα, οικονομικά, εικόνα επιχείρησης κ.α.