logo_Result.gray.fw

Το Result C.R.M. E.R.P. (SaaS) είναι πρωτοποριακό και πλήρες Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (C.R.M.) και Αξιοποίησης Επιχειρησιακών Πόρων (E.R.P.), ένα δυναμικό μοντέλο μηχανογράφησης με ουσιαστικά οφέλη και πλεονεκτήματα για τη σύγχρονη επιχείρηση.

Τεχνολογικά προηγμένο λογισμικό που ενοποιεί τις λειτουργίες όλων των τμημάτων, παρέχοντας ενιαία C.R.M. και E.R.P. λειτουργικότητα στο σύννεφο (cloud), ενώ παράλληλα εκμεταλλεύεται, συνδυάζει και αξιοποιεί πληροφορίες που αφορούν στην επιχείρηση συνολικά.

 

Το Result C.R.M. E.R.P. (SaaS) είναι ένα δοκιμασμένο, αξιόπιστο και πρωτοποριακό επιχειρησιακό λογισμικό, το οποίο ενσωματώνει όλη την τεχνογνωσία και πολυετή εμπειρία των στελεχών της Dynasoft, εξυπηρετεί όλες τις λειτουργίες της σύγχρονης επιχείρησης και επιπλέον προσαρμόζεται στις επιχειρηματικές πρακτικές της επιχείρησή σας.

Το Result C.R.M. (SaaS) είναι το σύστημα δυναμικών διεργασιών, λειτουργιών και δυνατοτήτων που είναι επικεντρωμένο στον πελάτη και μεθοδικά δομημένο ώστε να παράσχει άριστα οργανωμένη πληροφόρηση για τις ανάγκες του.

Προσεγγίστε και τοποθετήστε τον πελάτη στο κέντρο της επιχειρηματικής διαδικασίας.

Εντοπίστε, εξατομικεύστε και διαχειριστείτε τις ανάγκες των πελατών σας για να μεταβάλλετε τις επιχειρηματικές πρακτικές σας και να αυξήσετε την κερδοφορία της επιχείρησης.

 

Ενότητες:

  • Διαχείριση Επαφών

Ημερολογιακή απεικόνιση υπενθυμίσεων, ραντεβού, υποχρεώσεις, παραδόσεις κ.α. περιλαμβάνονται στις βασικές λειτουργίες Ομάδες Επαφών, Δικαιώματα, Ενέργειες Επαφών – Εντολές – Εκτέλεση, Οικονομικά στοιχεία Συναλλασσόμενων αλλά και επιπλέον δυνατότητες όπως Σχέσεις, Ενέργειες & Συμβάντα Προσώπων, Εορτολόγιο κ.α

Πλήθος Πληροφοριακών και Οικονομικών Αναφορών και Εκτυπώσεων.

  • Διαχείριση Ημερολογίου

Περιλαμβάνονται στις βασικές λειτουργίες Εντολές – Ενέργειες – Ολοκλήρωση αλλά και επιπλέον δυνατότητες σε συνημμένα Είδη – Υπηρεσίες κ.α

Πλήθος Πληροφοριακών και Οικονομικών Αναφορών και Εκτυπώσεων.

Το Result E.R.P. (SaaS) είναι το πλήρες σύστημα συλλογικής διαχείρισης όλων των εταιρικών λειτουργιών και διαδικασιών κάθε επιχείρησης. Απευθύνεται στη σύγχρονη μικρομεσαία επιχείρηση ανεξάρτητα από τον κλάδο δραστηριότητας καλύπτοντας με τον καλύτερο τρόπο τις απαιτήσεις για:

  • Αυτοματοποίηση διαδικασιών με πελάτες, προμηθευτές και συναλλασσόμενους.
  • Εύκολη προσαρμογή λειτουργικότητας.
  • Ευελιξία στην προσαρμογή διαδικασιών.
  • Ταχύτητα επιχειρηματικών λειτουργιών.
  • Έτοιμα και παραμετροποιημένα σενάρια χρήσης.
  • Διασύνδεση με άλλες εφαρμογές.

Η ευχρηστία του συστήματος, η προσαρμογή του στις ξεχωριστές ανάγκες κάθε επιχείρησης, η ενιαία και πλούσια πληροφόρηση που παρέχει, το καθιστούν ένα δυναμικό εργαλείο και τον σημαντικότερο σύμμαχο στο πλευρό της, για τον καλύτερο έλεγχο, την  λήψη αποφάσεων και την ανοδική της πορεία.

 

Ενότητες:

  • Εμπορική διαχείριση

Περιλαμβάνονται στις βασικές λειτουργίες Διαχείριση Αγορών, Διαχείριση Πωλήσεων, Εισπράξεις – Πληρωμές, Πιστώσεις, Ταμεία, Διαχείριση Πελατών & Προμηθευτών, Παραγγελίες, Πρόσθετα Στοιχεία Παραστατικών, Εκκρεμή Παραστατικά, Πλήθος Πληροφοριακών και Οικονομικών Αναφορών και Εκτυπώσεων.

  • Διαχείριση Αποθήκης

Καρτέλες ειδών, Πρόσθετοι κωδικοί ειδών, Απογραφές, Οικονομικά στοιχεία, Κινήσεις ειδών, Ομάδες και αναλυτικές ομάδες, Φωτογραφίες είδους, αντιστοιχίες σε μονάδες μέτρησης, τιμοκατάλογοι, παραμετρικά αρχεία και ρυθμίσεις τους, πολλαπλές πληροφορίες κ.α.

Πλήρης Παρακολούθηση, Προγραμματισμός & Έλεγχος Αποθεμάτων. Ειδικές διαχειρίσεις. Πλήθος Πληροφοριακών και Οικονομικών Αναφορών και Εκτυπώσεων.

  • Χρηματοοικονομικά

Οικονομική Διαχείριση, Στατιστικά, Εικόνα Επιχείρησης (Dashboard).

Παρακολούθηση, προγραμματισμός και έλεγχος των οικονομικών πόρων της επιχείρησης. Πλήθος Πληροφοριακών και Οικονομικών Αναφορών και Εκτυπώσεων.

Εκδόσεις

Το Result C.R.M. E.R.P. διατίθεται σε πέντε(4) εκδόσεις:

  • Result Start C.R.M. E.R.P. (SaaS)
  • Result Base C.R.M. E.R.P. (SaaS)
  • Result Business C.R.M. E.R.P. (SaaS)
  • Result Advance C.R.M. E.R.P. (SaaS)

Περιγραφή εκδόσεων Result C.R.M. – E.R.P. (SaaS):

Result StartResult BaseResult BusinessResult Advance

Το Result Start αποτελεί την μικρότερη έκδοση του Result C.R.M.-E.R.P. (SaaS). Απευθύνεται στις μικρές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών.

Προτείνεται για μικρές επιχειρήσεις που εκτελούν κυρίως εργασίες τιμολόγησης υπηρεσιών, διαχείρισης πελατών και οικονομικών στοιχείων τους.

Απλό στη χρήση για κάθε εργαζόμενο της επιχείρησης, εξασφαλίζει ταχύτητα και εξοικονόμηση χρόνου.

Περιλαμβάνει τις ενότητες:

  • Διαχείριση συνναλασσόμενων.
  • Πωλήσεις-Υπηρεσιών,
  • Αποθηκευμένες υπηρεσίες,
  • Χρηματοοικονομικών αναφορές,

Το Result Start έχει δυνατότητα διασύνδεσης με τα εξής εφαρμογές:

  • Σύνδεση με το πρόγραμμα τιμολόγησης επί αυτοκινήτου DRAS (Android).
  • Η Start έκδοση της εφαρμογής Result CRM – ERP έχει δυνατότητα επέκτασης (UPGRADED) σε Result Base και σύνδεσης με Λογιστικές εφαρμογές.
  • Σύνδεση με MyData αλλά και ηλεκτρονικής τιμολόγησης (e-Invoicing).

Το Result Start λειτουργεί σε περιβάλλον Web με συνδρομιτικό μοντέλο χρέωσης και για την παραγωγή τους έχουν χρησιμοποιηθεί εργαλεία νέας τεχνολογίας node-js, javascript καθώς και άλλα σύγχρονα εργαλεία.

Το Result Base αποτελεί την βασική έκδοση του Result CRM/ERP. Απευθύνεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στους κλάδους του χονδρικού – λιανικού εμπορίου, και παροχής υπηρεσιών, Προτείνεται σε επιχειρήσεις που εκτελούν κυρίως εργασίες τιμολόγησης σε μία ή περισσότερες θέσεις εργασίας, παρακολούθησης αποθήκης, αγορών – πωλήσεων, διαχείρισης πελατών – προμηθευτών –τρίτων και διαχείρισης προσώπων – ημερολογίου για προγραμματισμό υποχρεώσεων, συναντήσεων, υπενθυμίσεων κ.α Απλό στη χρήση για κάθε εργαζόμενο της επιχείρησης, εξασφαλίζει ταχύτητα και εξοικονόμηση χρόνου. Υποστηρίζει με εξαιρετική πληρότητα όλες τις διαδικασίες της επιχείρησης , ενώ ταυτόχρονα μπορεί να προσαρμοσθεί εύκολα στις δικές σας ιδιαίτερες επιλογές.

Επιπλέον, το Υποσύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) που περιλαμβάνει αποτελεί ισχυρό εργαλείο, μιας και είναι ικανό να οργανώσει, να παρακολουθήσει και να διαχειριστεί τις σχέσεις των πελατών κάθε επιχείρησης, καθόσον προβάλει ενεργά και διαθέτει στον χρήστη όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για καθημερινές εργασίες και επαφές με τους πελάτες.

Περιλαμβάνει τις ενότητες της εμπορικής διαχείρισης, της διαχείρισης αποθήκης, των χρηματοοικονομικών, της διαχείρισης προσώπων – επαφών και ημερολογίου. Στις βασικές λειτουργίες του περιλαμβάνονται Διαχείριση Αγορών, Διαχείριση Πωλήσεων, Εισπράξεις – Πληρωμές, Πιστώσεις, Ταμεία, Διαχείριση Πελατών & Προμηθευτών, και Διαχείριση Συνναλασσόμενων – Επαφών με Ομάδες , Δικαιώματα και Οικονομικά στοιχεία,  Προσώπων και Εντολές – Ενέργειες Ημερολογίου, Διαχείριση Αποθήκης με Καρτέλες ειδών, Πρόσθετοι κωδικοί ειδών, Απογραφές, Οικονομικά στοιχεία, Κινήσεις ειδών, Φωτογραφία είδους, τιμοκατάλογοι,1η και 2η μονάδα μέτρησης / σχέση τους. Πλήρης Παρακολούθηση, Προγραμματισμός & Έλεγχος Αποθεμάτων.

Πλήθος Πληροφοριακών και Οικονομικών Αναφορών και Εκτυπώσεων.

Το Result Base λειτουργεί σε δικτυακό περιβάλλον Web με συνδρομιτικό μοντέλο χρέωσης και για την παραγωγή τους έχουν χρησιμοποιηθεί εργαλεία νέας τεχνολογίας node-js, javascript καθώς και άλλα σύγχρονα εργαλεία.

Περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες του Result Base και επιπλέον έχει αυξημένες δυνατότητες. Απευθύνεται κυρίως σε μικρομεσαίες εμπορικές, μεταποιητικές και επιχειρήσεις παροχής παροχής υπηρεσιών με δραστηριότητες ενδεικτικά όπως: Υπηρεσίες Service, επιχειρήσεις που έχουν αυξημένες απαιτήσεις παρακολούθησης περιοδικών εργασιών (π.χ. περιοδική συντήρηση κλιματιστικών) κ.α

Με λειτουργικές ενότητες που καλύπτουν απόλυτα όλες τις δραστηριότητες και με επιπλέον δυνατότητες σε όλες τις επιμέρους διαχειρίσεις όπως εισαγωγή εκκρεμών παραγγελιών και τιμολόγησή τους, συμβάντα και ενέργειες προσώπων,αναλυτικές ομάδες ειδών αλλά και ισχυρά εργαλεία που προστίθενται ως υποσυστήματα όπως Service Management (S/N), sms και mails, ειδικές διαχειρίσεις όπως Reporting και άλλα.

Με εξαιρετικά φιλικό περιβάλλον εργασίας, ενοποιημένες διαδικασίες και με δυνατότητα εύκολης προσαρμογής των λειτουργιών στις ιδιαίτερες απαιτήσεις της επιχείρησής σας, το Result Business προσφέρει σημαντικά οφέλη και δημιουργεί μοναδικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.

Το ολοκληρωμένο επιχειρησιακό λογισμικό Result Advance αποτελεί δοκιμασμένο εργαλείο ανάπτυξης και λήψης επιχειρησιακών αποφάσεων, για τις μεσαίου και μεγάλου μεγέθους εμπορικές, παραγωγικές, μεταποιητικές και επιχειρηματικές μονάδες υπηρεσιών συσκευών, επισκευών και συντηρήσεων. Απευθύνεται σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε αγροτική και βιομηχανική παραγωγή, συσκευασία – ανασυσκευασία, τυποποιητήρια, μεταποίηση, σε διάφορους κλάδους της αγοράς όπως τροφίμων- ποτών, ανταλλακτικών συσκευών, συνεργεία συντηρήσεων- επισκευών κ.α Ενσωματώνει όλες τις λειτουργίες του Result Business και επιπλέον ενδεικτικά όπως Εμπορική πολιτική, Πρόσθετα Έξοδα.