Το Result C.R.M. – E.R.P. είναι πρωτοποριακό και πλήρες Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (C.R.M.) και Αξιοποίησης Επιχειρησιακών Πόρων (E.R.P.), ένα δυναμικό μοντέλο μηχανογράφησης με ουσιαστικά οφέλη και πλεονεκτήματα για τη σύγχρονη επιχείρηση.
Τεχνολογικά προηγμένο λογισμικό που ενοποιεί τις λειτουργίες όλων των τμημάτων, παρέχοντας ενιαία C.R.M. και E.R.P. λειτουργικότητα, ενώ παράλληλα εκμεταλλεύεται, συνδυάζει και αξιοποιεί πληροφορίες που αφορούν στην επιχείρηση συνολικά.
Το Result C.R.M. – E.R.P. είναι ένα δοκιμασμένο, αξιόπιστο και πρωτοποριακό επιχειρησιακό λογισμικό, το οποίο ενσωματώνει όλη την τεχνογνωσία και πολυετή εμπειρία των στελεχών της Dynasoft, εξυπηρετεί όλες τις λειτουργίες της σύγχρονης επιχείρησης και επιπλέον προσαρμόζεται στις επιχειρηματικές πρακτικές της επιχείρησή σας.
Αποδεδειγμένα αποτελεί την αξιόπιστη επιλογή για όλα τα μεγέθη εμπορικών, μεταποιητικών και επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών σημαντικών τομέων της αγοράς, όπως: Επιχειρήσεις Χονδρικής / Λιανικής (π.χ. τρόφιμα-ποτά, ένδυση-υπόδηση, αρώματα-καλλυντικά, εστίαση, ανταλλακτικά), Βιομηχανική / Βιοτεχνική παραγωγή, Εταιρίες Παροχής Υπηρεσιών (π.χ. επιχειρήσεις με after sale service), κάθετες και εξειδικευμένες αγορές, απαντώντας σε όλες τις σύγχρονες ανάγκες.
Μεγάλη σημασία από τους ανθρώπους της παραγωγής έχει δοθεί στην απλότητα και ευχρηστία της εφαρμογής, έτσι ώστε οι αναλυτικές πληροφορίες που διαθέτει το Result να βρίσκονται στο background και να αφήνουν τον χρήστη να βλέπει μόνο όποιες χρειάζεται.
Το Result C.R.M. είναι το σύστημα δυναμικών διεργασιών, λειτουργιών και δυνατοτήτων που είναι επικεντρωμένο στον πελάτη και μεθοδικά δομημένο ώστε να παράσχει άριστα οργανωμένη πληροφόρηση για τις ανάγκες του.
Προσεγγίστε και τοποθετήστε τον πελάτη στο κέντρο της επιχειρηματικής διαδικασίας.
Προσελκύστε νέους πελάτες με κατάλληλες επιλογές δυνητικών πελατών, διατηρήστε και βελτιώστε την εξυπηρέτηση των ήδη πελατών σας, δημιουργήστε αφοσιωμένους πελάτες στα προϊόντα και υπηρεσίες σας, εξασφαλίστε διαχρονικές πωλήσεις μέσα από ένα ολοκληρωμένο πελατοκεντρικό σύστημα διαχείρισης.
Εντοπίστε, εξατομικεύστε και διαχειριστείτε τις ανάγκες των πελατών σας για να μεταβάλλετε τις επιχειρηματικές πρακτικές σας και να αυξήσετε την κερδοφορία της επιχείρησης.
Εστιάστε στις ανάγκες των πελατών σας ως το κλειδί για το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα, μέσα από την εκτενή πληροφόρηση, τις δυνατότητες και λειτουργίες του συστήματος.
Ενότητες:
- Διαχείριση Προσώπων – Επαφών
Ημερολογιακή απεικόνιση υπενθυμίσεων, ραντεβού, υποχρεώσεις, παραδόσεις κ.τ.λ. Περιλαμβάνονται στις βασικές λειτουργίες Ομάδες Προσώπων, Δικαιώματα, Ενέργειες Προσώπων – Εντολές – Εκτέλεση, Οικονομικά στοιχεία Προσώπων κ.α αλλά και επιπλέον δυνατότητες όπως Σχέσεις, Ενέργειες & Συμβάντα Προσώπων, Εορτολόγιο κ.α
Πλήθος Πληροφοριακών και Οικονομικών Αναφορών και Εκτυπώσεων.
- Διαχείριση Ημερολογίου
Περιλαμβάνονται στις βασικές λειτουργίες Εντολές – Ενέργειες – Ολοκλήρωση αλλά και επιπλέον δυνατότητες σε συνημμένα Είδη – Υπηρεσίες κ.α
Πλήθος Πληροφοριακών και Οικονομικών Αναφορών και Εκτυπώσεων.
Το Result E.R.P. είναι το πλήρες σύστημα συλλογικής διαχείρισης όλων των εταιρικών λειτουργιών και διαδικασιών κάθε επιχείρησης. Απευθύνεται στη σύγχρονη μικρομεσαία επιχείρηση ανεξάρτητα από τον κλάδο δραστηριότητας καλύπτοντας με τον καλύτερο τρόπο τις απαιτήσεις για:
- Αυτοματοποίηση διαδικασιών με πελάτες, προμηθευτές και συναλλασσόμενους.
- Εύκολη προσαρμογή λειτουργικότητας.
- Ευελιξία στην προσαρμογή διαδικασιών.
- Ταχύτητα επιχειρηματικών λειτουργιών.
- Έτοιμα και παραμετροποιημένα σενάρια χρήσης.
- Διασύνδεση με άλλες εφαρμογές.
Η ευχρηστία του συστήματος, η προσαρμογή του στις ξεχωριστές ανάγκες κάθε επιχείρησης, η ενιαία και πλούσια πληροφόρηση που παρέχει, το καθιστούν ένα δυναμικό εργαλείο και τον σημαντικότερο σύμμαχο στο πλευρό της, για τον καλύτερο έλεγχο, την λήψη αποφάσεων και την ανοδική της πορεία.
Ενότητες:
- Εμπορική διαχείριση
Περιλαμβάνονται στις βασικές λειτουργίες Διαχείριση Αγορών, Διαχείριση Πωλήσεων, Εισπράξεις – Πληρωμές, Πιστώσεις, Ταμεία, Διαχείριση Πελατών & Προμηθευτών κ.α Επιπλέον Διαχείριση Αξιόγραφων, Παραγγελίες, Πρόσθετα Στοιχεία Παραστατικών, Έλεγχος δικαιωμάτων τιμών, Εκκρεμή Παραστατικά, Συγκέντρωση – Ομαδική Τιμολόγηση κ.α Πλήθος Πληροφοριακών και Οικονομικών Αναφορών και Εκτυπώσεων.
- Διαχείριση Αποθήκης
Καρτέλες ειδών, Πρόσθετοι κωδικοί ειδών, Απογραφές, Οικονομικά στοιχεία, Κινήσεις ειδών, Σχετικά είδη, Θέσεις, Ομάδες και αναλυτικές ομάδες, Σετ ειδών, Φωτογραφίες είδους και απεριόριστες άλλες φωτογραφίες, αντιστοιχίες σε μονάδες μέτρησης, τιμοκατάλογοι, παραμετρικά αρχεία και ρυθμίσεις τους, πρόσθετα πεδία, πολλαπλές πληροφορίες κ.α.
Πλήρης Παρακολούθηση, Προγραμματισμός & Έλεγχος Αποθεμάτων. Ειδικές διαχειρίσεις. Πλήθος Πληροφοριακών και Οικονομικών Αναφορών και Εκτυπώσεων.
- Χρηματοοικονομικά
Οικονομική Διαχείριση, Στατιστικά, Εικόνα Επιχείρησης.
Παρακολούθηση, προγραμματισμός και έλεγχος των οικονομικών πόρων της επιχείρησης. Πλήθος Πληροφοριακών και Οικονομικών Αναφορών και Εκτυπώσεων.
Εκδόσεις
Το Result C.R.M. – E.R.P. διατίθεται σε πέντε(6) εκδόσεις:
- Result Start C.R.M. – E.R.P κατεβάστε εδώ.
- Result Light C.R.M. – E.R.P.
- Result Base C.R.M. – E.R.P.
- Result Business C.R.M. – E.R.P.
- Result Business Pro C.R.M. – E.R.P.
- Result Advance C.R.M. – E.R.P.
Περιγραφή εκδόσεων Result C.R.M. – E.R.P. :
Το Result Light αποτελεί την μικρότερη έκδοση του Result CRM-ERP. Απευθύνεται στις μικρές επιχειρήσεις στους κλάδους του χονδρικού – λιανικού εμπορίου, και παροχής υπηρεσιών.
Προτείνεται για μικρές επιχειρήσεις που εκτελούν κυρίως εργασίες τιμολόγησης, παρακολούθησης αποθήκης, διαχείρισης αγορών – πωλήσεων, διαχείρισης πελατών – προμηθευτών – προσώπων και οικονομικών στοιχείων τους.
Απλό στη χρήση για κάθε εργαζόμενο της επιχείρησης, εξασφαλίζει ταχύτητα και εξοικονόμηση χρόνου. Υποστηρίζει με εξαιρετική πληρότητα όλες τις διαδικασίες της επιχείρησης , ενώ ταυτόχρονα μπορεί να προσαρμοσθεί εύκολα στις δικές σας ιδιαίτερες επιλογές.
Περιλαμβάνει τις ενότητες:
- της εμπορικής διαχείρισης(Πωλήσεις-Αγορές),
- της διαχείρισης αποθήκης,
- των χρηματοοικονομικών,
- της διαχείρισης πελατών – προμηθευτών – επαφών.
Στις βασικές λειτουργίες του περιλαμβάνονται:
- Γνωσιακή Βάση (Πρότυπες Εταιρείες)
- Ρυθμίσεις Προβολής – Εμφάνισης
- Διαχείριση Προσώπων
- Προγραμματιζόμενα πλήκτρα χειριστή
- Διαχείριση Αντιγράφων Ασφαλείας (Backup – Restore)
- Πλήθος Πληροφοριακών και Οικονομικών Αναφορών και Εκτυπώσεων με δυνατότητα εξαγωγής τους σε αναγνώσιμα αρχεία .xls, .doc, txt, jpeg .pdf και αποστολής τους με e-mail.
Το Result Light έχει δυνατότητα διασύνδεσης με τα εξής εφαρμογές:
- Σύνδεση με το πρόγραμμα εντατικής λιανικής DRS και αναλυτική παρακολούθηση πολλαπλών ταμείων μέσω της εφαρμογής DRSVR.
- Η Light έκδοση της εφαρμογής Result CRM – ERP έχει δυνατότητα επέκτασης (UPGRADED) σε Result Base, σύνδεσης με Retail εφαρμογές και Λογιστικές εφαρμογές.
- Έχει δυνατότητα σύνδεσης με φορολογικό μηχανισμό και ταμειακή μηχανή (Ως φορολογικός εκτυπωτής).
Το Result Light λειτουργεί σε δικτυακό περιβάλλον Windows με βάση δεδομένων MS Sql, MySql και για την παραγωγή τους έχουν χρησιμοποιηθεί εργαλεία νέας τεχνολογίας .Net, node-js, java script, OOP, C# καθώς και άλλα σύγχρονα εργαλεία.
Το Result Base αποτελεί την βασική έκδοση του Result CRM/ERP. Απευθύνεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στους κλάδους του χονδρικού – λιανικού εμπορίου, και παροχής υπηρεσιών, Προτείνεται σε επιχειρήσεις που εκτελούν κυρίως εργασίες τιμολόγησης σε μία ή περισσότερες θέσεις εργασίας, παρακολούθησης αποθήκης, αγορών – πωλήσεων, διαχείρισης πελατών – προμηθευτών –τρίτων και διαχείρισης προσώπων – ημερολογίου για προγραμματισμό υποχρεώσεων, συναντήσεων, υπενθυμίσεων κ.α Απλό στη χρήση για κάθε εργαζόμενο της επιχείρησης, εξασφαλίζει ταχύτητα και εξοικονόμηση χρόνου. Υποστηρίζει με εξαιρετική πληρότητα όλες τις διαδικασίες της επιχείρησης , ενώ ταυτόχρονα μπορεί να προσαρμοσθεί εύκολα στις δικές σας ιδιαίτερες επιλογές.
Επιπλέον, το Υποσύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) που περιλαμβάνει αποτελεί ισχυρό εργαλείο, μιας και είναι ικανό να οργανώσει, να παρακολουθήσει και να διαχειριστεί τις σχέσεις των πελατών κάθε επιχείρησης, καθόσον προβάλει ενεργά και διαθέτει στον χρήστη όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για καθημερινές εργασίες και επαφές με τους πελάτες.
Περιλαμβάνει τις ενότητες της εμπορικής διαχείρισης, της διαχείρισης αποθήκης, των χρηματοοικονομικών, της διαχείρισης προσώπων – επαφών και ημερολογίου. Στις βασικές λειτουργίες του περιλαμβάνονται Διαχείριση Αγορών, Διαχείριση Πωλήσεων, Εισπράξεις – Πληρωμές, Πιστώσεις, Ταμεία, Διαχείριση Πελατών & Προμηθευτών, και Διαχείριση Προσώπων – Επαφών με Ομάδες , Δικαιώματα και Οικονομικά στοιχεία, Προσώπων και Εντολές – Ενέργειες Ημερολογίου, Διαχείριση Αποθήκης με Καρτέλες ειδών, Πρόσθετοι κωδικοί ειδών, Απογραφές, Οικονομικά στοιχεία, Κινήσεις ειδών, Φωτογραφία είδους, τιμοκατάλογοι,1η και 2η μονάδα μέτρησης / σχέση τους. Πλήρης Παρακολούθηση, Προγραμματισμός & Έλεγχος Αποθεμάτων.
Πλήθος Πληροφοριακών και Οικονομικών Αναφορών και Εκτυπώσεων.
Το Result Base λειτουργεί σε δικτυακό περιβάλλον Windows με βάση δεδομένων MS Sql, MySql και για την παραγωγή τους έχουν χρησιμοποιηθεί εργαλεία νέας τεχνολογίας .Net, node-js, java script, OOP, C# καθώς και άλλα σύγχρονα εργαλεία.
Περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες του Result Base και επιπλέον έχει αυξημένες δυνατότητες. Απευθύνεται κυρίως σε μικρομεσαίες εμπορικές, μεταποιητικές και επιχειρήσεις παροχής παροχής υπηρεσιών με δραστηριότητες ενδεικτικά όπως: Εισαγωγές – Εξαγωγές, Χονδρική – Λιανική, υπηρεσίες Service, επιχειρήσεις που έχουν αυξημένες απαιτήσεις παρακολούθησης περιοδικών εργασιών (π.χ. περιοδική συντήρηση κλιματιστικών), σε διάφορους κλάδους της αγοράς ενδεικτικά όπως: τυποποιήμένων και μη τροφίμων – ποτών, συσκευές, μηχανήματα, οχήματα, εξαρτήματα, εργαλεία, χρώματα – βερνίκια, χημικά – φάρμακα, αρώματα- καλλυντικά, ανταλλακτικά, αναλώσιμα κ.α
Με λειτουργικές ενότητες που καλύπτουν απόλυτα όλες τις δραστηριότητες και με επιπλέον δυνατότητες σε όλες τις επιμέρους διαχειρίσεις όπως εισαγωγή εκκρεμών παραγγελιών και τιμολόγησή τους, διαχείριση αξιόγραφων, συμβάντα και ενέργειες προσώπων, εορτολόγιο, σχετικά είδη, θέσεις και αναλυτικές ομάδες ειδών αλλά και ισχυρά εργαλεία που προστίθενται ως υποσυστήματα όπως Service Management (S/N), Production Management, Παρτίδες LOT s –Traceability, Πωλητές, Πρόσθετα Έξοδα, Εισαγωγές – Εξαγωγές, διαχείριση sms και mails, ειδικές διαχειρίσεις όπως χρώμα – μέγεθος, Reporting, Package Management και άλλα.
Με εξαιρετικά φιλικό περιβάλλον εργασίας, ενοποιημένες διαδικασίες και με δυνατότητα εύκολης προσαρμογής των λειτουργιών στις ιδιαίτερες απαιτήσεις της επιχείρησής σας, το Result Business προσφέρει σημαντικά οφέλη και δημιουργεί μοναδικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
Το επιχειρησιακό λογισμικό Result Business Pro απευθύνεται πέραν των αμιγώς εμπορικών, εισαγωγών–εξαγωγών, κυρίως σε επιχειρήσεις παραγωγής – μεταποίησης, τυποποίησης, συσκευασίας σε εργαστήρια, βιοτεχνίες, βιομηχανία και/ή παροχής υπηρεσιών με δραστηριότητες όπως: Παραγωγή, Επεξεργασία, Τυποποίηση και Συσκευασία, Διανομή, υπηρεσίες Συντήρησης – Επισκευών
Ενσωματώνει όλες τις λειτουργίες του Result Business με επιπλέον δυνατότητες όπως Πίνακας Ελέγχου χειριστών, Πρόσθετα στοιχεία Παραστατικών, Τιμές ανά πελάτη και είδος, Πρόσθετες επιλογές κινήσεων, Ομαδική επεξεργασία κινήσεων, Εργαλεία σχεδίασης και επιπλέον δυνατότητες παρακολούθηση οχημάτων στόλου, Βλαβολόγιο και άλλες.
Το λογισμικό Result Business Pro καλύπτει διεξοδικά τις λειτουργικές και οργανωτικές απαιτήσεις της σύγχρονης επιχείρησης συμβάλλοντας ουσιαστικά στην επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων. Εκσυγχρονίστε την επιχείρησή σας αποκτώντας ένα σύγχρονο σύστημα μηχανογράφησης με ουσιαστικά οφέλη και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
Το ολοκληρωμένο επιχειρησιακό λογισμικό Result Advance αποτελεί δοκιμασμένο εργαλείο ανάπτυξης και λήψης επιχειρησιακών αποφάσεων, για τις μεσαίου και μεγάλου μεγέθους εμπορικές, παραγωγικές, μεταποιητικές και επιχειρηματικές μονάδες υπηρεσιών συσκευών, επισκευών και συντηρήσεων. Απευθύνεται σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε αγροτική και βιομηχανική παραγωγή, συσκευασία – ανασυσκευασία, τυποποιητήρια, μεταποίηση, σε διάφορους κλάδους της αγοράς όπως τροφίμων- ποτών, ένδυσης υπόδησης, καλλυντικών – αρωμάτων, φαρμάκων, ανταλλακτικών συσκευών, συνεργεία συντηρήσεων- επισκευών κ.αΕνσωματώνει όλες τις λειτουργίες του Result Business Pro και επιπλέον ενδεικτικά όπως Εμπορική πολιτική, Προϋπολογισμοί, Πρόσθετα Έξοδα, Cloud Server, E-mail Server, Customer Web Access, Web Site Control
Διαθέτει εξαιρετική δυνατότητα παραμετροποίησης του και ρυθμίσεων προσαρμογής στις πρακτικές και ιδιαίτερες απαιτήσεις της σύγχρονης επιχείρησης.